BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 18, 2010

mana awk pergi???..apa slh sy pd awk..

Ya Allah...
xtaw mana lg aku nk mengadu...
saat ni brcucuran air mataku mengenangkan dia x lagi mmbalas mesej2 yg aku antar...
pe slhku??
dah brkali ku katakan yg aku x mmpu jelaskn knape aku mncari dia.. sdgkan aku br je knl dia 2 bln..

told u, i'm looking 4 sumthg..i can't explain it myself..

tp syg,
x ada lg peluang utk aku...sdgkn aku msih lg trkapai2 mncari firasat trsebut..
aku bkn bodoh utk mengejar bayang seorg llaki..sdgkn aku tahu dia x jujur...

i'll make myself believe in ur lies eventhough it hurts...

mana lagi aku nk cari dia?? sdgkn aku sndr blum knl siapa dia..

Ya Allah...
dugaan apa yg kau beri padaku ini...aku sndri x dpt menafsir... sdgkn dia x mgkin akan beri aku peluang...

aku x pnh kisah bila llaki lain brlalu..mgkin juga aku x akan kisah jika dia pergi...tp slagi aku x dpt cari apa yg aku mahu dr dia, x mgkin hati ini akan tenang...

Ya Allah...
berikan aku sedikit kesempatan utk merungkai simpulan yg aku sndiri xtaw mana letaknya...
yang pasti dia punyai simpulan trsebut...aku harus ketemukan...

Ya Allah...
Kau lindungilah aku di dlm perjalananku mncari ruang yg satu...moga suatu saat nnti memungkinkan aku ke syurga-Mu..

0 comments: